Sidor

tisdag 10 maj 2011

.:Vårruset 2011:.

Igår var jag och min äldsta dotter i Slottskogen i Göteborg och sprang Vårruset. Vädret var underbart och stämningen på topp. Tusentals människor hade samlats för att springa, jogga, lunka, gå. Ja vad man vill. Banan är 4,6 km lång och jag gissar på att vi sprang minst 3 km. Gick gjorde vi mest i uppförsbackarna. Vi tog oss i mål på 34 minuter och det är jag helt nöjd med. Förra året gick vi hela vägen och det tog ca 50 minuter. Jag hade velat springa hela vägen men jag har ju inte hunnit få upp formen riktigt pga skador och dålig motivation. Men det var så kul så nu känner jag mig supertaggad att fortsätta springa och om tre veckor är det dags för Blodomloppet också det i Slottskogen. Här kommer lite mer bilder från Slottskogen:


Massor med folk i Slottskogen!

Första startgruppen står och väntar på att få komma iväg.


Peter Siepen var konfransier som vanligt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar