Sidor

fredag 17 juni 2011

Time Out

Jag har bestämt mig för att ta några veckors Time Out från viktminskningsförsök. Jag känner bara att jag är så piss less på allt vad Vikt heter.
När jag efter en månad på VV inte hade gått ner någonting bestämde jag mig för att köra en Cambridgekur. Men inte heller det funkar just nu. Jag har helt enkelt inte någon lust att leva på bara pulver just nu.
Jag ska helt enkelt försöka äta alldeles vanligt (vad är det?) och bara hålla vikten. Ska försöka hålla mig borta från sötsaker och äta mindre kolhydrater.
Nu till helgen är det kalas, nästa helg midsommar, sen helgen efter åker jag och mamma till Finland på släktrunda. Känns inte som pulver skulle funka bra just nu med andra ord. Jag hoppas att motivationen är tillbaka efter semestern och time outen och att vikten hållt sig stilla. Då kanske jag kan köra ett nytt försök med CB. Jag VILL ju och VET att det funkar.
Läser du detta så lämna gärna en kommentar. Jag behöver peppning!!!

Kram kram Sanna

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du är värd en time out såå duktig som du varit sååå länge.

    KraM

    SvaraRadera