Sidor

onsdag 11 januari 2012

Kiropraktorbesök och träning

Igår var jag hos kiropraktorn och hon tyckte inte det var så strålande bra att träna 120 min som jag gjorde på nyårsafton. Har man som jag låga kortisolvärden så ska man enligt henne ta det lugnt med träningen eftersom värdena sjunker när man anstränger sig... Kan vara förklaring till varför jag inte riktigt orkat sen nyår...
I dag var jag i alla fall och tränade, indoor walking 50 min, och det var såååå kul! Jag försökte ta det lugnt men det är inte så lätt. Men det var ju i alla fall ett normallångt pass *ler*. Det känns väldigt skönt att ha ganska bra kondis och härligt att vara i bättre form vid 43 än i 20-års åldern.
Imorgon är det dags för årets första Xtravaganzamöte och vägning. Det kommer bli ett litet plus det vet jag, men det är betydligt mindre än det brukar vara efter jul. Jag känner mig taggad så under våren hoppas jag på att nå min målvikt!
Mås så gott!
Kram Sanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar