Sidor

onsdag 20 april 2011

Vårkänslor eller vad?

Jag tror bestämt att det är vårkänslor jag har råkat ut för. Har inte handlt kläder på jättelänge. Har helt enkelt inte haft lust och inte hittat något jag vill ha. Nu bara dom dyker upp överallt. Igår var jag på stan med äldsta dottern och då såg jag den här klänningen i Esprit-butikens skyltfönster.

Sonen har ju konfirmation om en månad och då måste jag ju ha något nytt fint. Så jag gick in och provade och den var verkligen jättebra. Så den följde med hem.

Ja sen blir det ingen Ka-ching pocketdress för mig. Vann precis en rååååsa Velour hooded Tunic på tradera.

Blev alldeles kär när jag såg den. Så nu är det bara att hoppas att den är lika fin i verkligheten. Den verkar annars ganska svår att få tag i eftersom den har utgått (i alla fall i den färgen). Idag fick jag även en avi från Schenker. Min blåa tunika har kommit. Hann inte hämta den så det får bli imorgon. Är ju så nyfiken på den!
Den röda Grandma Coat är betald nu så jag väntar även på den. Får bli lite mannekängbilder sen när allt har kommit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar